dilluns, 5 de maig del 2008

Premi LUZ DE GAS

L'striper m'ha otorgat el premi 'Luz de Gas'. Moltes gràcies!


Soc relativament nova en aquest món dels blogs i encara no en moc al nivell que ho feu vosaltres així que em resulta difícil donar el premi a cinc blocaires. De totes maneres ho faré als que més segueixo:

- Cesc (Sense fer soroll): pels sentiments que és capaç de expresar als seus posts
- Wambas (Retalls de Lectura): perque acaba de començar i vull llegir més dels seus relats.
- Helena (+ que 1000 palabras): perque m'agraden els seus post i les suggerències en cine i llibres. (de moment ja he vist ONCE i m'ha agradat molt)

Gràcies!!!

4 comentaris:

Wambas ha dit...

Moltes gràcies maca!!!
Espero continuar fent relats i no decebre't massa. Sempre els podras criticar sense cap problema, per a això són.

helena ha dit...

Moooltes gràcies jejejeje quina super sorpresa!!!

Martha! ha dit...

veient el teu escrit veig dues coses: les dues sóm noves blocaires i le dues hem rebbut el premi luz de gas avui!!
ja aniréfent visitetes per aquí! estàs invitada al meu blogg!
un petó

Striper ha dit...

Enhorabona i continua pedalant.