diumenge, 11 de maig del 2008

PLUJA

Per fí ha plogut com deu mana! precipitacions ben repartides encara que sembla que haurem d'esperar per veure els efectes reals que han tingut sobretot a les capçaleres dels rius.
El que més m'ha impressionat, positivament, és una de les fotografies que he vist a 'El Periodico' del pantà de Susqueda, una foto del febrer al costat d'una foto d'ahir:


Ahir, dissabte, tocava 'fer barri' i tot i ploure vaig decidir sortir sense paraigües. Val a dir que plovia però no gaire fort. El cas és que em venia de gust sentir com l'aigua de la pluja quèia... m'agrada... m'agrada notar les gotes d'aigua...



Avui diumenge diuen que les precipitacions continuaran però ara mateix lo que veig pel balcó és un sol espatarrant i núvols blancs desplaçant-se molt ràpidament des del mar... potser al darrera hi porten més núvols de pluja. Esperarem!

7 comentaris:

Wambas ha dit...

mmmm, em sembla que ja arriba el canvi de temps again. Diga'm quan surts a passejar que segur que serà quan comenci la tempesta (Murphy 3.32).

2Rodes ha dit...

jejejeje...
Sí que està arribant ja... i en mitja horeta surtiré!

Bé... em tornaré a mullar ....

Striper ha dit...

Si la pluja desitjada, falta fa aquesta aigua caiguda del cel. Aqui a Manresa si be alguna estoneta de sol, va plovent intermitenment.

Anònim ha dit...

Doncs al final no ha plogut tant oi?

2Rodes ha dit...

avui no....
però amb la colada no m'he refiat gaire i la tinc secant dintre de casa! :P

Martha! ha dit...

aquesta setmana .hem tingut una bna dosi de pluja!!
un peto

Carme ha dit...

m´encanta mullar-me sota la pluja.. i mes en dies d aquells d´estiu.. però tb. esta bé mirar-ho des de la finestra de casa...

salutacions