dimarts, 1 d’abril del 2008

Indignada

Així és com m'he sentit a les 7,10 del matí.
Avui, tal i com vaig fer ahir, havia decidit no agafar la meva bici i agafar la del bicing ja que com que aquests dies vaig amunt i aball m'és molt més pràctic. Doncs bé, arribo a la parada que tinc més a prop de casa, poso el meu carnet a la pantalleta i el missatge que llegeixo amb un fons de pantalla vermell vermell que gairebé em deslumbra en la foscor del matí és: Asseguris de que està fent servir una targeta vàlida.
Lo primer que he pensat és que a lo millor, i tenint en comte com vaig últimament, estava posant la tarjeta del bus... però no, era la del bicing, així que ho he tornat a probar...cinc vegades... i res... M'ha tocat volar per poder agafar l'autobús per anar a treballar... Gairebé ho perdo.

He pensat que es tractaria d'una incidencia d'aquella parada així que a la tarda, ingenua de mi, ja feia plans. Pensava en agafar la bici del bicing en la estació d'autobusos i marxar al dentista tranquilament.... Doncs res... el camí de 10 minuts en bicing s'ha transformat en un camí de 40 minuts caminant i provant el meu carnet a totes les parades de bicing que trobava pel camí.

PUFFFFFFFFFFFFFF Únicament porto 36 minuts de bicing!!! Com es pot fer malbé aquest carnet??? Serà també una conseqüència del meu stress???


Per cert, el dentista no m'ha trobat cap càries ni res... únicament m'ha dit que soc una 'mossegadora nata'. En principi no he sabut com prendre-m´ho, però res... això s'arregla amb aquesta mena de protecció per dormir molt semblant a la que porten els boxejadors....