dijous, 17 d’abril del 2008

Ciclistes


Avui per fi ha plogut, tot i que encara no sé si ho ha fet on ho havia de fer.
Aquest matí he anat en bici a la estació i allà continua, lligada a una barana, indefensa preguntant-se que fa a hores d'ara allà sense que ningú l'hagi anat a recollir (bé, això espero). Em trobarà a faltar?
Demà em tocarà agafar el bicing, a veure amb què em trobo!

Doncs això, tot el dia ha estat tapat i ara plovia ara no ara sí ara no i just quan sortia de la feina s'han ofert a portar-me en cotxe perque en aquell moment plovia.Quan he arribat al meu destí i he obert la porta del copilot per baixar del cotxe gairebé faig que se la mengi un ciclista!!! Deu meu!!! Quin ensurt!!! Val a dir que jo portava el casc de la bici i ell no (imatge curiosa!)

És una cosa que em molesta molt de les motos i de les bicis i és que es fiquin per qualsevol petit forat que hi hagi entre els cotxes. Però és que en aquest cas no hi havia lloc per on passar!!! si anava amb un peu al pedal i l'altra a la vorera!!!

I és que... qualsevol es puja ara a una bici! :P

3 comentaris:

helena ha dit...

Uff, quan soc peatona hem fa por els ciclistes i els cotxes. Quan soc ciclista hem fan pànic els busos i els taxis (vaig per la tercera atropellamenta) i quan soc conductora li tinc pànic a trobar-me una bici de cop i xafar-la. Soposo qe arribarà algun dia que la convivencia cotxes, bicis, motos peatons serà una mica armònica, i jo no tindré stress vial jejejeje.

2Rodes ha dit...

jejeje
Espero que arribi aviat aquest dia!
Crec que tampoc seria tan complicat si tots féssim servir una mica el sentit comú i tinguéssim una bona educació vial.

Però bé: temps al temps!!!

Per cert... espero que no tinguis cap més accident!!!

Anònim ha dit...

Ei i no et token la bici? compte que la gent roba eh!!!