divendres, 18 d’abril del 2008

Divendres ventós

Per fi és divendres, divendres ventós, i avui, potser una mica com ahir, ara plou ara no plou, ara sí ara no...

Aquest matí pensava agafar el bicing però les gotes que quèien eren massa com per no tapar-se així que he anat caminant una estoneta amb el paraigües. He arribat tan justa que ni tan sols he pogut anar a veure si la meva estimada bicicleta continuava allà on la vaig deixar ahir... Però en 10 horetes tornaria per recuperar-la. Bé, això és el que pensava pero cap a les 11 del matí m'he adonat que en sortir de casa no havia agafat les meves claus i per tant no duia les claus dels cadenats! :(, jo i el meu cap!

I res, a les 17.30 la he vist allà, feia bona cara, vull dir que tampoc li faltava res...i no estava sola. Així que he anat a la parada del bicing. Avui m'ha tocat la nº2. He revisat que el seient s'ajustés bé ja que encara conservo un blau que em vaig fer al genoll amb una en la que el seient no s'ajustava i mentre anaves fent pedalades anava baixant i baixant... tant que fins i tot em vaig donar un cop amb el genoll en el manillar. Aquesta no tenia aquest problema però en tenia un altre: els frens no anaven gaire bé, i ha estat complicat acostumar-me a la distància de 'frenada'.

Pensava anar a buscar la bici però entre que fa molt vent i que he comés l'error de posar-me les sabatilles he decidit que aniré demà al matí...

1 comentari:

Striper ha dit...

Nomes desitjarte que la trobis tal com la vas deixar sencera.