dimecres, 2 de juliol del 2008

La revenja del Bicing

Com passa el temps, ja fa més d'una setmana des de la revetlla de Sant Joan i no he tornat a escriure res!
Aquesta calor m'està matant, em treu les ganes de tot... de fet porto uns dies apàtica i mústia... a això se li diu 'astenia estival'?

Ahir vaig tornar a agafar el bicing al matí per anar a la feina i no sé si ho tornaré a fer a aquestes hores. És tot un risc!!!
El terminal va intentar vacilar-me una altra vegada, però com que ell és una màquina i jo tinc cervell no em va tornar a prendre el pel... Em va dir que agafés la bici 10 i en veure que no me la donava vaig anar a la 12 i.. voila! allà estava esperant-me... :) Però la revenja del bicing estava per arrivar, quan vaig arribar al meu destí i vaig intentar deixar la bici a la estació no vaig poder, cap terminal m'acceptava la bici... només tenia 5 minuts abans de que el bus sortís!!! vaig anar a una altra estació propera i lo mateix, la bici no quedava fixa!!! histèrica veia el bus i que ja era l'hora... així que vaig deixar la bici allà... amb el pivotet verd amb el risc de que em posessin una multa de 150 euros per no tornar la bici (ja que no quedava registrat enlloc que sí que ho havia fet). Vaig estar trucant al número d'incidències del bicing des de les 7.25 fins a les 8.15 que vaig aconseguir que una noia (he de dir que molt atenta) em va aconseguir sol·lucionar el tema...

I res,a la tarda vaig tornar caminant a casa i coses del destí: a l'aparcament de bicis on tinc la meva aparcada, just al costat, hi havia una bici del bicing lligada que algú es deu haver agenciat!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta kalor mata veig! qualsevol es concentra a escriure veritat? I el bicing, clar continua igual... Ànims per a superar la calor noia!

Striper ha dit...

Sembñla que a par de tu molts pasem 'astenia estival i el bicing deu pasar la estival, la primaveral i ..