dilluns, 24 de març del 2008

Todo bajo el cielo

Per fi he acabat aquest llibre. Dic 'per fi' no perquè no m’agradés sinó perquè he trigat més d’un any!!!! mai trobava el moment per posar-me a llegir i el fet de no agafar transport públic per moure’m també ha influït. Però ja està, ara ja puc dir que me l’he llegit i que sí, que m’ha agradat.


La cultura oriental sempre m’ha cridat l’atenció i aquest llibre m’ha servit per aprendre que certs conceptes bàsics del Taoisme coincideixen amb la meva 'filosofia':
'aprengui a veure lo que hi ha de bo en lo dolent i lo que hi ha de dolent en lo bo'
'lo més important de la vida és la felicitat....Sigui la teva vida llarga o curta, saludable o malaltissa, intenta ser feliç'
'la tortuga posseeix la longevitat perquè es condueix de manera pausada, actuar precipitadament escurça la vida'

És el primer llibre que llegeixo de Matilde Asensi i encara que tinc a la cua 'La Catedral del Mar', i la 'Sang dels innocents' crec que no trigaré en llegir-me 'Iacobus', que m'està esperant a la prestatgeria.