dimecres, 27 d’agost del 2008

Lo que malament comença...

Doncs sí,
avui he començat el dia molt malament.
Arribo al costat de la meva bici, tota carregada amb el casc, els llums (perque a les 7 del matí ja comença a ser necessari fer-se veure a la bici), la bossa amb el menjar, i les claus i me n'adono que m'han reventat una de les 2 cadenes que tinc posades a la bici. Que fort! no he entés res, han tallat la cadena més grosa per la meitat i han deixat l'altra cadena que tinc en forma de U, que és més petita, intacta, lligada a la roda del darrere com si res. Per mi perfecte, bé, és una putada que em tallin una de les cadenes però almenys la bici continuava allà... però per què? potser ha arribat algu i s'han marxat sense acabar la feina? això voldria dir que aquesta nit potser hi tornen. O potser és que finalment han decidit que la meva bici no valia la pena... Gentusa!!!!


Doncs res... al matí, com ja sabeu, tinc poc temps per pensar així que he deixat la cadena al terra i he marxat cap a l'estació on m'he trobat amb la meva companya i he pogut lligar la bici amb la seva...

Una vegada al bus he agafat de dintre la bossa el movil i he notat una textura gelatinosa estesa per tot arreu... MERDA! el potet de sabó que no necessita aigua per netejar-me les mans ha decidit obrir-se i pringar tot lo que portava dintre, que no era poc... M'he passat tot el viatge netejant les coses...

Per sort tot s'ha quedat aquí... aquesta tarda he comprat una nova cadena que poden tallar en qualsevol moment i res.... a veure que em trobo demà.

7 comentaris:

Striper ha dit...

Nomes desitjar-te que avui tot et surti sobre rodes i que no hagui tornat el cabronas de la cadena.

Mireia ha dit...

Tens raó, no és una ona marea de començar el dia. Sort i que demà comenci millor!

Striper ha dit...

Tens una cosa a casa meva passat!!!

Anònim ha dit...

Almenys tot plegat va quedar en un ensurt. Has de mirar la part positiva.

M.TeReSa ha dit...

Hola, he conegut avui el teu blog d’una forma curiosa, al blog del Wambas, he vist el meu nom al costat del nom del teu blog (Maria Teresa – 2Rodes) i m’ha fet molta gracia, doncs resulta que el meu cognom es Rodés (amb accent) m’he quedat per un moment sorpresa, desprès he vist que era el nom d’un blog i he decidit investigar.
Crec que he entrat al post amb mes mala sort de tots els que tens però ja que hi soc, aprofitaré per animar-te, i desitjar-te que tinguis sort i trobis la bici.
Escolta...... no seràs gafe oi??? aisss a veure si ara m’enganxaràs la mala sort !!! si ja dic jo que tenia d’haver entrat al últim i no aquest.!!!! Jijijiji
petonssssssss

M.TeReSa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jesús M. Tibau ha dit...

sorpreses desagradables, sobretot la primera